Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü
-?in - Türkiye2016/10/18 18:46:58April 20 2018 08:46:28

Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi
-?in - Türkiye2016/09/20 18:17:31April 20 2018 08:46:28

Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi

2016 y?l?, Yuan Hanedan?'n?n (1271-1368) ba?kenti Dadu'nun kurulu?unun 740. ve Ba?kent Müzesi'nin kurulu?unun 35. y?ld?nümü.

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu
-?in - Türkiye2016/08/24 15:50:10April 20 2018 08:46:28

Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu

?pek Yolu kavram?n? son günlerde daha s?k duymaya ba?lad?k. ?in'in ?ncülü?ünde geli?tirilen Bir Ku?ak - Bir Yol dü?üncesi, tarihi ba?lar? yeniden diriltmeyi hedefliyor.

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?
-?in - Türkiye2016/08/16 09:47:23April 20 2018 08:46:28

Yasak Kent'in en gizemli odas?nda ne var?

Yasak Kent'e (Zijincheng) bir kez ilgi duymaya ba?layan biri, bir daha buras? üzerine dü?ünmekten, her seferinde buray? sanki ilk kez g?rüyormu? gibi ziyaret etmekten kendini alamaz.

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?
-?in - Türkiye2016/07/20 19:39:26April 20 2018 08:46:28

?in'de s?caklarla ba? etmenin yollar?

Günlerin iyice uzad??? yaz aylar?nda kavurucu güne? ?in'in genelinde oldu?u gibi Beijing sokaklar?nda da kendini iyice g?steriyor. Sokak aralar?nda insanlar?n s?cakla ba? ederken kulland??? y?ntemlere ?ahit oluyorum. Yemeklerden i?eceklere, k?yafetlerden aksesuarlara ka-dar geni? bir yelpazeye sahip ?in'e ?zgü güne?ten korunma y?ntemleri bulunuyor.

12 y?lda tamamlanan film: Büyük Bal?k ve Begonya
-?in - Türkiye2016/07/12 15:11:27April 20 2018 08:46:28

12 y?lda tamamlanan film: Büyük Bal?k ve Begonya

Filmin y?netmenlerinden Liang Xuan, filmin toplam büt?esinin 30 milyon yuan oldu?unu a??klad??? bas?n toplant?s?nda sorulan; “12 y?l, animasyon film i?in uzun bir süre de?il mi ?” sorusuna “12 y?l bizim i?in bi?ey de?il.” diye cevap veriyordu.

Pekin'den Beijing'e bir ?ehrin adlar?
-?in - Türkiye2016/06/22 16:14:14April 20 2018 08:46:28

Pekin'den Beijing'e bir ?ehrin adlar?

Bir ?ehri ?ehir yapan unsurlar aras?nda, ?ehrin ismi ne kadar yer tutar? ?ehrin ismi de?i?ti?inde, ?ehirden neler gider, yeni isim neler getirir?

Eski Beijing surlar?nda bir Türk
-?in - Türkiye2016/06/07 20:25:45April 20 2018 08:46:28

Eski Beijing surlar?nda bir Türk

Türkiye ile ?in aras?nda gidip gelen ?air, yazar, seyyah ve devlet adamlar?n?n say?s? maalesef ?ok fazla de?il. Ancak yine de bu alanda ?ok de?erli ?al??malar var. Bu programda, 20. yüzy?l?n ba??nda ?in'e gelen, Dongbei'den Kanton'a tüm ülkeyi kat eden, yerel halkla yak?n ili?ki kurup ilgin? tespitler yapan s?ra d??? bir seyyah? tan?taca??m.

Bal?k suda, ku? g?kte, Miao da?da ya?ar
-?in - Türkiye2016/05/03 15:45:55April 20 2018 08:46:28

Bal?k suda, ku? g?kte, Miao da?da ya?ar

?in, 56 etnik grubuyla renkli bir ?i?ek bah?esine benzetilebilir... Bu rengarenk dünyan?n en renkli gruplar?ndan biri Miao etnik grubu. Miaolar?n tarihi, ?in'in kuzeyinden güneyine binlerce y?ll?k bir g?? hikayesi...

?slam ?in'e nas?l ve ne zaman geldi?
-?in - Türkiye2016/04/05 19:09:24April 20 2018 08:46:28

?slam ?in'e nas?l ve ne zaman geldi?

?in'de ?slam dininin ?ok eski ve zengin bir kültürü var. ?inli Müslümanlar 1300 y?ldan uzun süre?te kendilerine ?zgü bir ?slam kültürü geli?tirdiler. Peki, ?slam dini ?in'e ne zaman, hangi yollarla ve kimler taraf?ndan getirildi? Bu konuda muhtelif rivayetler var...

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
内蒙古时时彩快三玩法 江西时时彩计划软件下载 重庆时时彩玩法规则 全球通时时彩平台登陆 黑龙江时时彩20选5 黑龙江时时彩开奖结果2
时时彩组三号码大全 助赢时时彩软件手机版 吉林时时彩快3开奖结果走势图 时时彩三星综合走势图 吉林时时彩奖金 吉林快三走势图
凤凰时时彩平台官网 时时彩后一计划软件 吉林时时彩开奖走势图百度 时时彩论坛高手绝学 重庆时时彩彩经网过滤 时时彩软件下载
江西时时彩计算软件 时时彩后三倍投计算器 lhc本港台现场直播 时时彩qq群 时时彩平台群 时时彩9.9倍投注平台