Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de
-R?portaj2015/05/14 14:29:12April 20 2018 09:01:32

Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de

Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesi Tarih B?lümü Ba?kan? Prof. Dr. Ahmet Ta?a??l, Türkiye-?in Kültürel ?li?kileri Konferans?'na kat?lmak kat?lmak i?in Aral?k ay?n?n son haftas? Beijing'deydi.

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj
-R?portaj2015/05/13 11:08:36April 20 2018 09:01:32

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj

?in'de Türk Kültür Y?l?, Mevlana'n?n ?a?r?s? adl? baleyle sona erdi. Mersin Devlet Opera ve Balesi'nin 28 ?ubat günü ba?kent Beijing'de sahneledi?i oyun ?inli izleyicilerden büyük be?eni toplad?.

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?
-R?portaj2014/01/27 15:43:45April 20 2018 09:01:32

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?

Merkezi Ankara'da bulunan Türk-?in Dostluk Vakf? (T?DV) iki ülkenin yak?nla?mas?nda ?nemli faaliyetlere imza at?yor. 2012-1013 y?llar? aras?nda ?in ve Türk Kültür y?llar? kapsam?nda Vak?f, olduk?a yo?un iki y?l ge?irdi.

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...
-R?portaj2014/01/17 20:51:30April 20 2018 09:01:32

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...

?in ?pek Müzesi, Zhejiang eyaletinin Hangzhou kentindeki Bat? G?lü'nün k?y?s?nda bulunuyor.Müzeyi gezerken, sergilenen eserler aras?nda kü?ücük bir par?a dikkatimizi ?ekiyor.

-R?portaj2014/01/17 20:51:11April 20 2018 09:01:32

"Türk medyas? ?in'i, ?in medyas? da Türkiye'yi tan?m?yor"

Medya psikolojisi alan?nda, kal?p yarg?lar ve toplumsal temsiller, toplumsal konularda ve ?zellikle de gruplar aras? ili?kilerle ilgili zihinsel süre?lerde ?nemli kavramlar.

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z
-R?portaj2014/01/17 20:50:48April 20 2018 09:01:32

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z

Türkiye ve ?in ?ki ülke aras?ndaki kar??l?kl? kültür y?llar?, iki eski kom?uyu tekrar yak?nla?t?racak diyebilir miyiz?

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi
-R?portaj2014/01/17 20:49:22April 20 2018 09:01:32

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi

?in'de Türk?e e?itimi yayg?nla??yor.

-R?portaj2013/12/23 18:41:51April 20 2018 09:01:32

"Bahar Bayram?'nda Türk geleneklerinin izleri var"

?in Uluslararas? Radyosu Türk?e Servisi'nde ?al??an Türk uzmanlar?m?zla, Bahar Bayram?'yla ilgili izlenimlerini konu?tuk. S?zü, arkada?lar?m?za b?rakal?m

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
黑龙江时时彩投注技巧 黑龙江时时彩过滤 时时彩预测下期号码 新亚时时彩平台 时时彩玩法介绍 凤凰时时彩平台
天津时时彩玩法规则 为什么时时彩先赢后输 吉林时时彩走势图365 时时彩是国家开奖的吗 时时彩规则 时时彩平台出租骗局
重庆时时彩的玩法介绍 时时彩组60中奖规则 时时彩是国家开奖的吗 吉林时时彩网站 老时时乐走势图 百万富翁时时彩软件
时时彩后三如何做号 时时彩诈骗怎么判刑 新疆时时彩开奖视频 如何开时时彩实体店 时时彩赚钱是真的吗 时时彩平台皇恩娱乐