Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de
-R?portaj2015/05/14 14:29:12September 21 2018 16:23:12

Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de

Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesi Tarih B?lümü Ba?kan? Prof. Dr. Ahmet Ta?a??l, Türkiye-?in Kültürel ?li?kileri Konferans?'na kat?lmak kat?lmak i?in Aral?k ay?n?n son haftas? Beijing'deydi.

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj
-R?portaj2015/05/13 11:08:36September 21 2018 16:23:12

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj

?in'de Türk Kültür Y?l?, Mevlana'n?n ?a?r?s? adl? baleyle sona erdi. Mersin Devlet Opera ve Balesi'nin 28 ?ubat günü ba?kent Beijing'de sahneledi?i oyun ?inli izleyicilerden büyük be?eni toplad?.

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?
-R?portaj2014/01/27 15:43:45September 21 2018 16:23:12

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?

Merkezi Ankara'da bulunan Türk-?in Dostluk Vakf? (T?DV) iki ülkenin yak?nla?mas?nda ?nemli faaliyetlere imza at?yor. 2012-1013 y?llar? aras?nda ?in ve Türk Kültür y?llar? kapsam?nda Vak?f, olduk?a yo?un iki y?l ge?irdi.

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...
-R?portaj2014/01/17 20:51:30September 21 2018 16:23:12

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...

?in ?pek Müzesi, Zhejiang eyaletinin Hangzhou kentindeki Bat? G?lü'nün k?y?s?nda bulunuyor.Müzeyi gezerken, sergilenen eserler aras?nda kü?ücük bir par?a dikkatimizi ?ekiyor.

-R?portaj2014/01/17 20:51:11September 21 2018 16:23:12

"Türk medyas? ?in'i, ?in medyas? da Türkiye'yi tan?m?yor"

Medya psikolojisi alan?nda, kal?p yarg?lar ve toplumsal temsiller, toplumsal konularda ve ?zellikle de gruplar aras? ili?kilerle ilgili zihinsel süre?lerde ?nemli kavramlar.

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z
-R?portaj2014/01/17 20:50:48September 21 2018 16:23:12

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z

Türkiye ve ?in ?ki ülke aras?ndaki kar??l?kl? kültür y?llar?, iki eski kom?uyu tekrar yak?nla?t?racak diyebilir miyiz?

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi
-R?portaj2014/01/17 20:49:22September 21 2018 16:23:12

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi

?in'de Türk?e e?itimi yayg?nla??yor.

-R?portaj2013/12/23 18:41:51September 21 2018 16:23:12

"Bahar Bayram?'nda Türk geleneklerinin izleri var"

?in Uluslararas? Radyosu Türk?e Servisi'nde ?al??an Türk uzmanlar?m?zla, Bahar Bayram?'yla ilgili izlenimlerini konu?tuk. S?zü, arkada?lar?m?za b?rakal?m

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
时时彩模拟投注平台 江西时时彩五行走势图 江西时时彩软件破译 重庆时时彩鼎盛彩票网 助赢时时彩计划软件 唐会时时彩平台
求谁有微信时时彩群号 求谁有微信时时彩群号 求谁有微信时时彩群号 求谁有微信时时彩群号 求谁有微信时时彩群号 求谁有微信时时彩群号
重庆时时彩开奖走势图 重庆时时彩微信群 吉林时时彩的玩法 时时彩平刷计划软件 香港本港台现场开奖 重庆时时彩微信群
江西时时彩4星 怎么澳门银座注册平台 时时彩走势图五星网易 宾利时时彩算不算黑彩 时时彩公式怎么算 新时时彩中奖规则