Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de
-R?portaj2015/05/14 14:29:12May 22 2018 14:08:41

Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de

Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesi Tarih B?lümü Ba?kan? Prof. Dr. Ahmet Ta?a??l, Türkiye-?in Kültürel ?li?kileri Konferans?'na kat?lmak kat?lmak i?in Aral?k ay?n?n son haftas? Beijing'deydi.

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj
-R?portaj2015/05/13 11:08:36May 22 2018 14:08:41

Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj

?in'de Türk Kültür Y?l?, Mevlana'n?n ?a?r?s? adl? baleyle sona erdi. Mersin Devlet Opera ve Balesi'nin 28 ?ubat günü ba?kent Beijing'de sahneledi?i oyun ?inli izleyicilerden büyük be?eni toplad?.

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?
-R?portaj2014/01/27 15:43:45May 22 2018 14:08:41

T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?

Merkezi Ankara'da bulunan Türk-?in Dostluk Vakf? (T?DV) iki ülkenin yak?nla?mas?nda ?nemli faaliyetlere imza at?yor. 2012-1013 y?llar? aras?nda ?in ve Türk Kültür y?llar? kapsam?nda Vak?f, olduk?a yo?un iki y?l ge?irdi.

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...
-R?portaj2014/01/17 20:51:30May 22 2018 14:08:41

?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...

?in ?pek Müzesi, Zhejiang eyaletinin Hangzhou kentindeki Bat? G?lü'nün k?y?s?nda bulunuyor.Müzeyi gezerken, sergilenen eserler aras?nda kü?ücük bir par?a dikkatimizi ?ekiyor.

-R?portaj2014/01/17 20:51:11May 22 2018 14:08:41

"Türk medyas? ?in'i, ?in medyas? da Türkiye'yi tan?m?yor"

Medya psikolojisi alan?nda, kal?p yarg?lar ve toplumsal temsiller, toplumsal konularda ve ?zellikle de gruplar aras? ili?kilerle ilgili zihinsel süre?lerde ?nemli kavramlar.

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z
-R?portaj2014/01/17 20:50:48May 22 2018 14:08:41

?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z

Türkiye ve ?in ?ki ülke aras?ndaki kar??l?kl? kültür y?llar?, iki eski kom?uyu tekrar yak?nla?t?racak diyebilir miyiz?

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi
-R?portaj2014/01/17 20:49:22May 22 2018 14:08:41

?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi

?in'de Türk?e e?itimi yayg?nla??yor.

-R?portaj2013/12/23 18:41:51May 22 2018 14:08:41

"Bahar Bayram?'nda Türk geleneklerinin izleri var"

?in Uluslararas? Radyosu Türk?e Servisi'nde ?al??an Türk uzmanlar?m?zla, Bahar Bayram?'yla ilgili izlenimlerini konu?tuk. S?zü, arkada?lar?m?za b?rakal?m

?

Takvim

Haberler:
Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
Ekonomi:
Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
Turizm:
Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
Kültür ve Ya?am:
Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
yoresel:
Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
?ince ??retimi:
?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
China TV:
Kültür Merhaba ?in
Web Radyo:
Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
Galeri:
?in Dünya Moda Seyahat Spor
时时彩1900模式奖金表 东森时时彩平台官网 黑龙江时时彩开奖号码结果查询 重庆老时时彩开奖号码 江西时时彩综合走势图10分钟更新一次 内蒙古11选5时时彩
时时彩五星组选走势图 时时彩平台总代理 重庆时时彩玩法规则 吉林时时彩中奖金额 新疆时时彩开奖直播 重庆时时彩彩经网过滤
重庆时时彩官网平台 飞翔时时彩软件手机版 时时彩后二稳赚技巧 吉林市11选5走势图 时时彩计划软件稳定版 玩时时彩输了
吉林时时彩技巧 时时彩代理到底违法吗 内蒙古时时彩平台 时时彩有没有计算公式 时时彩一星稳赚技巧 重庆时时彩倍数